bladox.com Forum Index bladox.com
Turbo SIM Toolkit Adapter Forums
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Kompilace aplikací

 
Post new topic   Reply to topic    bladox.com Forum Index -> v?e o turbu
View previous topic :: View next topic  
Author Message
benda1
Guest





PostPosted: Mon Mar 13, 2006 10:57 am    Post subject: Kompilace aplikací Reply with quote

Dobrý den,

Sna?il jsem se kompilovat nějaké vzorové aplikace pro Turbo lite 1 (konkrétně tu nejjednodu??í Hello world) pod Tavrixem. Zrojový kód spolu s makefilem jsem měl ulo?ený na flashce. Ale nějak to nevy?lo stále byla hlá?ena chyba. Navíc se mi nedaří na flashku nic ulo?it. Netu?íte prosím v čem by mohl být problém nebo jak pro Tavrix přepsat umístění Turbo utils do makefilu?

Omlovám se hloupý dotaz ale jsem naprostý amatér
Back to top
pz
Guest





PostPosted: Tue Mar 14, 2006 8:03 am    Post subject: Re: Kompilace aplikací Reply with quote

benda1 wrote:
Dobrý den,

Sna?il jsem se kompilovat nějaké vzorové aplikace pro Turbo lite 1 (konkrétně tu nejjednodu??í Hello world) pod Tavrixem. Zrojový kód spolu s makefilem jsem měl ulo?ený na flashce. Ale nějak to nevy?lo stále byla hlá?ena chyba. Navíc se mi nedaří na flashku nic


Muzete prosim presne napsat jaka chyba? Pokud jste to presunoval, pak je potreba nastavit TURBO_DIR v Makefile.

Quote:

ulo?it. Netu?íte prosím v čem by mohl být problém nebo jak pro Tavrix přepsat umístění Turbo utils do makefilu?

Omlovám se hloupý dotaz ale jsem naprostý amatér


Neomlouvejte se, spis poslete nejaky vystup, co to rika. Pokud by to odlitlo rychle, pak "make 2>&1|tee log" to presmeruje do logu.
Back to top
benda1
Guest





PostPosted: Wed Mar 15, 2006 10:54 am    Post subject: Reply with quote

Po zadání příkazu make se na obarzovku vypsala tato hlá?ka